Elektryczny przegubowiec w Stalowej Woli
Jak podaje producent osiem pakietów akumulatorów umieszczonych jest na dachu autobusu. Znajdują się one poza strefą narażoną z tyłu na zgniecenie i są łatwo dostępne przy serwisowaniu, co jest istotną zaletą takiego rozwiązania. Akumulatory ładowane są w zajezdni przez łącza CCS. Przy przeciętnej mocy ładowania wynoszącej 100 kW i maksymalnej mocy do 150 kW autobus przegubowy zostaje całkowicie naładowany w niespełna 4 godziny.
Zastosowanie napędu elektrycznego ma wpływ na aranżację wnętrza pojazdu. Dodatkowe wolne miejsce po komorze silnika umożliwiło projektantom optymalne zaprojektowanie tyłu pojazdu. Przegubowy autobus Lion’s City E o długości 18 metrów może pomieścić 120 pasażerów, gdyż dzięki zastosowaniu alternatywnych napędów całkowita masa dopuszczalna elektrycznego autobusu MAN została zwiększona do 30 ton.
Przegubowiec jest testowany na linii nr 3.
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?